czwartek, 15 stycznia 2015

fabuła

Spokojne życie szesnastoletniej Charlie Midway diametralnie się zmienia, kiedy dziewczyna odkrywa w sobie niezwykły dar: potrafi zobaczyć przyszłość w snach. Wizje nie należą jednak do przyjemnych. Charlie widzi ludzi mordowanych przez dziwne istoty. Na początku za wszelką cenę stara się o nich nie myśleć, ale w końcu postanawia odwiedzić miejsce ze swojego ostatniego koszmaru. Spotyka tam grupkę nastolatków, którzy, jak się okazuje, widzą to, co ona. Dziewczyna wstępuje do tajnej szkoły z internatem, zwanej Akademią, gdzie nieprzeciętna młodzież uczy się, jak wykorzystywać swój dar. Pod wpływem nowego źródła informacji oraz pomocy przystojnego Alexa, Charlie rozwija swoje zdolności do nieznanego dotąd poziomu. Czy w świecie atakowanym przez tajemnicze kreatury jest miejsce na miłość? Czy Charlie zdoła powstrzymać zbliżającą się zagładę ludzkości?

8 komentarzy:

  1. Wow, ciekawy pomysł, mam nadzieję, że pisać zaczniesz jak najszybciej, bo chcę już czytać :)

    Zapraszam również do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł jest dość ciekawy, zastanawia mnie jak będzie z realizacją, ale sam w sobie jest już oryginalny (przynajmniej według mnie, bo raczej nie czytam tego typu opowiadań:)), więc mam nadzieję, że się nie zawiodę :) Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? :)
    I jeśli znajdziesz czas to zapraszam również na http://dogonic-szczescie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś wyraziła swoją opinię na temat opowiadania, bo każda jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekwie :) Nie mogę sie już doczekać następnego :)
    Informuj nas w zakłace SPAM na :
    http://diaries-memories-zayn-malik-ff.blogspot.com/
    http://you--will-always-be-in-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o w dupe weza! :o jejciu bede czytac!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! W końcu wpadłam xD Szczerze mówiąc to zapowiada się bardzo ciekawe szczególnie, że nasza bohaterka widzi przyszłość w snach. Muszę Ci powiedzieć, że kocham powieści fantastyczne <3 Lecę czytać prolog ^.^
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Zabieram się do czytania rozdziałów. Zapraszam również do czytania mojego bloga : igraniezesmiercia.blogspot.com

    Igrajaca ze Śmiercią

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie. Zapowiedz bardzo mi się podoba. Lecę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na opowiadanie zdecydowanie jest oryginalny. Nie spotkałam się jeszcze z podobną fabułą. I Ciesz mnie to, ponieważ jest już tyle różnych opowiadań, że ciężko wymyślić coś innego, co jednocześnie będzie dobre.
    Teraz chce się odwołać do tego, co napisałaś u mnie. Ja również nie dysponuję dużą ilością czasu i wyłącznie z tego powodu nie skomentowałam żadnego z twoich postów. Wydaje mi się, że tak było lepiej, niż pisać komentarz bez czytania. Dlatego też wczoraj jedynie wkleiłam link. Zapewniam Cię, że wróciłabym tutaj niezależnie od tego, czy Ty zajrzałabyś do mnie, czy nie.
    Teraz muszę już zmykać, ale zajrzę w wolnej chwili i na pewno skomentuję, bo zwyczajnie zainteresowała mnie ta historia. Mam nadzieje, że dalej będzie tak dobrze, jak zapowiada ten wstęp.
    Pozdrawiam i do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń